Solve shampoo houder is ontworpen om je te verlossen van de problemen die de meeste shampoo blokjes hebben. Shampoo blokjes of bars die zompig worden en van je badkamer(vloer) een rommeltje maken. Blokjes die te snel opgebruikt zijn, doordat ze te snel smelten in warm water. Bars die breken als ze bijna op zijn en daardoor nagenoeg niet meer bruikbaar zijn…
Solve shampoo houder is revolutionair in combinatie met de Solve shampoo. Het maximaliseert het gebruik doordat de shampoo niet meer in stukken breekt. Dankzij de houder kan je de shampoo tot de laatste milligram gebruiken zonder dat de shampoo papperig, zompig of doorweekt is.
De houder is gemaakt van gerecycleerde plastics en houdt je shampoo schoon, droog en beschermd. Perfect voor op reis.
De Solve solid shampoo houder is gemaakt van 100% gerecycleerde PET-G.
Solve is ontstaan in 2022, gedreven door een eenvoudige maar krachtige vraag: hoe kunnen we zowel onze gezondheid als het milieu beschermen en tegelijkertijd echt duurzame persoonlijke verzorgingsproducten gebruiken? Voor de oprichters, Monika en Evelina was een verandering van levensstijl slechts het begin. Het bleek echter een uitdaging om persoonlijke verzorgingsproducten te vinden die voldeden aan hun hoge eisen op het gebied van veiligheid, duurzaamheid en prestaties.
Ze verdiepten hun in de cosmetische wetenschap en vertrouwden op hun achtergrond in de farmacologie om vanaf nul oplossingen te ontwikkelen. Het was een reis vol slapeloze nachten, talloze proeven en honderden ingrediëntenexperimenten, maar het resultaat was het waard. Professionele producten die 100% duurzaam, ethisch en veilig zijn voor zowel de menselijke gezondheid als de planeet, én die uitzonderlijke prestaties leveren.
Het team van Solve zet zich volledig in om greenwashing in de cosmetica-industrie aan te pakken en heeft duurzaamheid tot het uiterste doorgevoerd, zodat elke stap in de levenscyclus van hun ingrediënten niet vervuilend is. Solve Cosmetics laat zien hoe innovatie, integriteit en een diepe toewijding aan duurzaamheid zinvolle veranderingen in de persoonlijke verzorgingsindustrie kunnen stimuleren, en is daarmee een krachtig voorbeeld voor merken over de hele wereld.